مدارس روستاهای شهرستان خوروبیابانک با نصب بخاری های برقی تابشی از لحاظ سیستم گرمایشی ایمن سازی خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خوروبیابانک در گفتگو با پیام خور در این زمینه اظهار داشت:  به منظور ایمنی دانش آموزان شهرستان و استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس، 57 دستگاه بخاری برقی تابشی به مدارس روستاهای شهرستان خوروبیابانک اختصاص یافته است که این بخاری ها در گام نخست در مدارس روستاهای شهرستان خوروبیابانک نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

مصطفی امراللهی افزود: این سهیمه برای مدارس تا سقف 2 کلاس در نظر گرفته شده است به گونه ای که در هر کلاس دو دستگاه بخاری برقی تابشی نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی سیستم گرمایشی برقی در این مدارس نیازمند برق 3 فاز هستیم تصریح کرد: در حال حاضر در مرحله نصب این بخاری ها در مدارس روستاها هستیم ولی برای بهره برداری کامل از این سیستم باید برق تک فاز این مدارس به برق 3 فاز ارتقا یابد و ما در حال مکاتبه و رایزنی با اداره برق شهرستان در این زمینه هستیم تا بتوانیم در آینده نزدیک با راه اندازی این سیستم،  ضمن ایمن سازی سیستم گرمایشی، قدمی در راه کاهش خطراتی که دانش آموزان را مورد تهدید قرار می دهد برداشته و اسباب آرمش خاطر والدین را فراهم آوریم.

مصطفی امراللهی در مورد ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس پرجمعیت عنوان کرد: یک سهمیه اجرای سیستم حرارت مرکزی (شوفاژ) به خوروبیابانک اختصاص یافته است که انشاالله در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خوروبیابانک خاطر نشان کرد: در مدارسی که در 7 سال اخیر در شهرستان خوروبیابانک احداث شده اند سیستم حرارت مرکزی شوفاز تعبیه شده است به گونه ای که مدارس قنبری، امام علی (ع)، برکت، شهدای ملت فرخی، مجتمع شبانه روزی شهدا،دبستان صلصالی  و شهدای جندق ، کلوپ ورزشی و خوابگاه دختران خور با این سیستم حرارتی ایمن سازی شده اند.

وی افزود: تعدادی از این مدارس از قبیل مدرسه قنبری و شهدای جندق با همکاری خیرین از نظر گرمایشی ایمن سازی شده است.

مصطفی امرالهی اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش خوروبیابانک پس از حادثه آتش سوزی در یکی از مدارس روستای شین آباد در سال گذشته برای پیشگیری و آموزش دانش آموزان و معلمان ،مانور مقابله با آتش سوزی با دستورالعمل مشخص را در تمام مدارس شهرستان با موفقیت اجرا کرد.

منبع: پیام خور

*****

مروری بر مطالب اخیر اخبار شهرستان در این وب سایت:
تاسیس اولین آموزشگاه موسیقی سنتی در شهرستان خوروبیابانک

همایش بزرگ بسیجیان شهرستان خوروبیابانک به روایت تصویر
نذورات جمع آوری شده شهرستان خوروبیابانک در محرم سال 1392 شمسی

حاصل بارندگی دیشب در سطح شهرستان شش و دو دهم میلیمتر بود

خور و بیابانک کمترین آمار ولادت در استان اصفهان را داراست




برچسب ها : اخبار شهرستان